Gå vidare till innehåll

BLACK FRIDAY 50%

    Fraktpolicy

    Leveranspolicy (Sverige)

    Räckvidd

    Vi levererar för närvarande endast inom Sverige. Internationell frakt erbjuds inte i nuläget.

    Fraktkostnad & Leveranstid

    Total leveranstid = hanteringstid + transittid

    • Hanteringstid: 1 arbetsdag (måndag–fredag).

    • Sista beställningstid (cut-off): måndag–fredag kl. 13:00 (lokal tid, Europa/Stockholm). Beställningar lagda efter cut-off hanteras nästkommande arbetsdag.

    • Spårning: Spårning ingår – du får en spårningslänk när din beställning är skickad.

    Frakt

    Frakttyp: Standard.
    Beräknad transporttid: 7–10 arbetsdagar.
    Fraktavgift: Grattis

    Obs! Leveranstider är uppskattningar och kan påverkas av externa faktorer (t.ex. transportörens belastning, helgdagar, väder).


    Orderflöde

    1. Orderbekräftelse skickas via e-post efter slutförd beställning.

    2. Plock & paketering inom 1 arbetsdag.

    3. Utskick & spårning – du får en spårningslänk när paketet lämnar vårt lager.

    Förseningar & ofullständig leverans

    • Vi ansvarar inte för förseningar som beror på transportör, tull eller omständigheter utanför vår kontroll.

    • Del-leveranser kan förekomma utan extra kostnad om det krävs för snabbare leverans.

    Felaktig adress & ej levererat

    • Kontrollera att adress och kontaktuppgifter är korrekta vid checkout. Felaktiga uppgifter kan medföra förseningar.

    • Om ett paket returneras till oss på grund av felaktig adress eller ej uthämtat paket kontaktar vi dig för vidare hantering.

    Skadat paket

    • Om paketet ankommer skadat: dokumentera skadan (foto/video) och kontakta oss snarast så hjälper vi dig.


    Kontakt

    Smarticofix AB
    Telefon: +46 76 760 45 20
    E-post: kontakt@duschlux.se
    Adress: Sankt Persgatan 158, 602 30 Norrköping, Sverige

    Supporttider: Måndag–fredag: 09:00–17:00

    Företagsinformation:
    Organisationsnummer: 559458-2115
    Momsregistreringsnummer: SE559458211501